środa, 20 listopada 2013

Sałatka z ciecierzycą i fetą

To połączenie smaków powstało przypadkowo. Gdzieś na dnie szafki znalazłam zapomnianą puszkę ciecierzycy i postanowiłam wyczarować z niej sałatkę.  Ciecierzycę uwielbiam, mogłabym jeść ją prosto z puszki, ale dziś podałam ją w towarzystwie kolorowych warzyw. Wyszło pysznie :)


Składniki:
1 puszka ciecierzycy
1 pomidor
1 ogórek wężowy
1 czerwona papryka
1 mała czerwona cebula
150 g sera feta
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
2 łyżki oliwy z oliwek
sól (do smaku) 
świeżo zmielony czarny pieprz



Ciecierzycę odsączyć z zalewy, przepłukać i pozostawić do odcieknięcia. Paprykę i ogórka pokroić w kostkę. Cebulę posiekać drobno. Z pomidora usunąć gniazda nasienne i pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wymieszać, dodać ser feta. Składniki polać oliwą i doprawić solą i pieprzem. Smacznego! 

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do udziału w konkursie : http://koperekwkuchni.blogspot.com/2013/11/konkurs-na-1-urodziny-bloga.html
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ciecierzycę. Fajna jest ta sałatka. Zresztą robiłam kiedyś podobną. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...