niedziela, 28 lipca 2013

Graham od Chleb na zdrowie i pasta z ciecierzycy z rukolą i tymiankiem

Takimi śniadaniami mogłabym rozpoczynać każdy dzień :) Zielona pasta z ciecierzycy, która swój kolor zawdzięcza dodatkowy rukoli, na świeżo upieczonym chlebku graham. To kolejny chleb, po chlebie wiejskim, który upiekłam z gotowej mieszanki, którą dostałam do testów od Chleb na zdrowie. I tym razem nie zawiodłam się. Chlebek wypiekłam w automacie do wypieku chleba. Graham z mieszanki jest naprawdę  pyszny - ciężki, sycący, z chrupiącą skórką - taki, jaki powinien być prawdziwy, domowy chleb. Polecam Wam zakup gotowych mieszanek od pana Adama, który stawia na jakość swoich produktów. Więcej o mieszankach i teście chleba wiejskiego możecie poczytać TUTAJ



Składniki:
Chleb:
1 opakowanie gotowej mieszanki do wypieku chleba - chleb graham
320 g wody o temp. 40 stopni
Pasta z ciecierzycy:
1 puszka (400 g) ciecierzycy
1 ząbek czosnku
10 listków rukoli
1/4 łyżeczki świeżo startych płatków chili
2 łyżeczki posiekanego tymianku
2 łyżki oleju rzepakowego
sól (do smaku)



 



Chleb przygotować według przepisu na opakowaniu.
Ciecierzycę odsączyć z zalewy. Dodać czosnek, tymianek, sól, chili, rukolę i olej. Składniki zmiksować na pastę. Podawać na świeżo upieczonym grahamie. Smacznego! 



12 komentarzy:

  1. świetnie wygląda i te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być pyszna:-) Ciekawy pomysł, żeby dodać rukolę - kolor świetny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na pastę, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na wielu blogach widziałam już różne potrawy z ciecierzycą... ale dopiero ten przepis zrobił mi na nią wielkiego smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne, kolorowe kanapeczki:) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu u Ciebie smacznie!! Na pewno wykorzystam w praktyce kilka przepisów m.in. na ten szybki placek z jagodami, domowy cukier waniliowy, czy sos tzaziki!:D
    Wspaniały blog! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://caipiroska1.blogspot.com/2013/08/pyszne-ciasto-z-jagodami.html

      Mam nadzieję, że nie będziesz zła :*

      Usuń
    2. :) Jak mogłabym być zła? No powiedz. Taką reklamę mi zrobiłaś :P
      Swoją drogą bardzo się cieszę, że skorzystałaś z przepisu i ciacho wyszło jak należy :)

      Usuń
  8. świetnie i pysznie to wygląda..
    w sam raz dla mnie na mojej diecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak z ciecierzycą to biorę w ciemno :)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...