wtorek, 30 października 2012

Wyniki konkursu makaronowego

Na wstępie chciałabym każdemu z osobna podziękować za udział w konkursie. Wasze makaronowe propozycje były naprawdę fantastyczne. Znalazły się wśród nich przepisy na arbuzowy chłodnik z makaronem, makaron z boczniakami w delikatnym sosie, makaronową zapiekankę z mięsem, fasolką i marchewką, a nawet sałatkę z makaronem w kształcie ryżu. Ale niestety spośród ponad 40 smakowitych przepisów musiałam wybrać jedynie dwa. Zadecydowałam, że jednego zwycięzce wybierze mąż, drugiego ja. A więc, pora na wyniki:

Paczki z makaronami trafiają do:
Joanny Lange - za Chiński makaron ze śliwką i polędwiczką wieprzową (wybór męża)
Dominiki Lewandowskiej za Spaghetti z sosem ze szpinaku i gorgonzoli (mój wybór i moje smaki)

Bardzo proszę o przesłanie na mojego maila danych do wysyłki nagród. Kiedy tylko do mnie dotrą - przekażę je sponsorowi. 

3 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...