poniedziałek, 19 marca 2012

Pasta jajeczna z żółtym serem

Takę pastę robiła mama kiedy byłam mała, taką też robię ja dzisiaj. Właściwie pastę jajeczną zawsze kojarzyłam z pastą z jajek i żółtego sera. Potem dopiero doszły dodatki takie jak szczypiorek, rzodkiewka czy cebula. Jednak w tej wyjściowej wersji smakuje chyba najlepiej.


Składniki:
4 jajka
10 dag żółtego sera np. edamski 
2 łyżki pikantnego majonezu
sól
świeżo zmielony czarny pieprz
Opcjonalnie: szczypiorek, rzodkiewka, cebula


Jajka ugotować na twardo. Ser żółty zetrzeć na drobnych oczkach na tarce, jajka zetrzeć na dużych oczkach. Dodać majonez, przyprawić solą i pieprzem. Opcjonalnie możecie dodać startą rzodkiewkę, pocięty szczypiorek czy posiekaną cebulkę. Smacznego! 


1 komentarz:

  1. super pasta taki troche zmieniony przepis na lepszy,bardzo dobre polecam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...