czwartek, 16 lutego 2012

Sałatka z ananasem i selerem

To ekspresowa sałatka, której przygotowanie zajmie zaledwie 10 minut. Jeśli lubicie połączenia owocowo-warzywne, ta sałata z pewnością przypadnie wam do gustu. Możecie dorzucić do niej starty żółty ser lub pokrojoną w kostkę wędlinę, a składniki ułożyć warstwowo, jednak ja, wolę ją właśnie w takim wydaniu.




Składniki:
5 plastrów ananasa z puszki
1 słoik selera konserwowego (160 g po odsączeniu)
1 puszka kukurydzy (285 g)
1/2 średniego pora (biała część)
3 jajka na twardo
2 łyżki majonezu
sól (do smaku)
świeżo mielony czarny pieprz (do smaku)


Kukurydzę, seler i ananasa odsączamy z zalewy. Seler kroimy na drobniejsze kawałki, ananasa w drobną kostkę. Pora kroimy w plasterki, a następnie siekamy drobno. Jajka na twardo kroimy w kostkę. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy majonez i doprawiamy do smaku. Podajemy po schłodzeniu. Smacznego!

3 komentarze:

  1. Robię niemal identyczną, dodaję jeszcze szynki :) I to moja ulubiona sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne smaki połączone w jedność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam te sałatkę. Jest bardzo dobra. Również dodaję szynki gotowanej. Czasami robię ją warstwowo w ładnym szle i posypaną startym żółtym serem na grubych oczkach i natką pietruszki. Jutro będę ją robiła na moje urodziny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...